Tja daaaaaaaaawgs

Va händer idag? fan vet jag, ska antingen ut med Izabella idag och chillin' lite och träffa Jonas :)
Juste, idag äre Ishak som gör dagens blogginlägg!
vad ska man mer säga :)
Ni kanske vill lära känna mig lite innan jag gör värsta inlägget så jag skriver lite om mig själv :P
Jag heter Ishak, är femton, fyller sexton i september. Bor i Gamla Stan och i Vårberg............... ummmm..................... Jag e turk som ni inte kommer tro om ni ser en bild, alla säger samma skit "du ser ut som en svenne" jag vet inte vad, men de fel asso br3.
ööh, jag kör fotboll och thaiboxning och har kört fotboll i 9år ungefär och thaiboxning i 7år typ.

aja FKB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//Ishak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0