Syster tills jorden går under


Kärleken mellan mej och Lovisa kommer alltid finnas. Alla har sin bästa verkligen allra bästa kompis, den man gör allting med. Den man skrattar, gråtar, sjunger, älskar och någonting som alla gör är att bråka tillsammans och ja, det är just det jag och Lovisa har gjort. Alla har sina ljusa och mörka sidor för alla kan ju inte vara perfekta det är ju bara så. Jag och Lovisa har inte haft så många bråk men saken är den att denhär gången fattar jag att jag har fel, det va jag som gjorde fel och det hoppas jag att Lovisa kan förlåta mej för, för jag är så jävla ledsen så att det inte är sant. Jag va tvungen att ringa Lollo idag innan träning för det funkde inte, jag mår inte bra när vi bråkar. Jag satt bara och grät och det gick inte att få stopp på. Så jag ringde Lovisa och vi snackade lite så det blev det lite bättre sen träffade jag henne innan träningen eftersom allting blir mycket bättre när man tar det face to face så vi gjorde det. Vi snackade mycket och det blev nästan lika bra som förut. Jag sa förlåt och det gjorde hon också nu mår ja bättre för jag vet att jag har min andra halv vid min sida igen, denhär gången kommer jag aldrig släppa dej för jag vill aldrig göra det misstaget igen.
Lovisa Löfgren jag älskar dej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0