Jaha

hela veckan har varit suuper skön förutom i måndags när jag hade jeans på mej men igår o idag va de kläder för väder. har kommit på att jag har sängt mina betyg tack vare lill syslöjds läraren jag borde ha vg men då får jag g åhh blir galen och so läraren!!
idag har jag solat ute i de fina vädret käkat glass o tränat.
 hahha häände värsta pinsama saken idag jag och mickan snackar om en kille och vi säger inte så snälla saker om han sen tar ngon tag i min axel och gissa vem de va !!!
ska verkligen blogga mer men mycke nu ni vet !!

 


Mickan

ruumpa

Linn (pamela) Frida Amanda o såklart Ellen

bada !


;D

ja och sannas fötter ;)


ellen äter

bilder från veckan :D

 

// Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0