BJUDER PÅ BILD

Nu har jag gjort det jag skulle göra idag efter skolan och de va faktiskt sjukt kul fast jag trodde det skulle bli segt eftersom jag hatar typ barn. Haha jag och Hannah i min klass fixade ett barnkalas till Hannahs syrra. Det va sjukt kul och typ alla barn klängde på mej -.- Det gulligaste va nog när de kom fram typ 3 tjejer o ba brukar du sitta barn vakt för vi vill att du gör det till oss (a). Fick äta JÄTTE mycket godis o tårta och allting va sjukt gött!. För hela kvällen skulle jag igentligen få 100kr men för ja och Hannah va så duktiga så fick vi 200kr var (a). Sen ska jag få pengar av mamma och William o lite till så den 5 Juni kommer jag ha 2600kr om jag sparar allting men det kommer ju typ aldrig att hända
Sitter iallafall i mjukiskläder just nu och ser ut såhär, haha kom på nu att jag sitter i en John Bauer Gymnasiet tröja hihi jag lossas vara stor flicka ;) /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0