BAJS


Kom hem nu, hade skit mysigt inne i stan. Det blev inte att träffa William för han skulle på bio. Men det blev mysigt ändå, jag träffade först Alma och vi la oss inne i medis och sola och när vi gjorde det så ja ba.
JAG: Jag fryser
ALMA: Men stäng jackan då!?
JAG: Men nej jag orkar inte..
ALMA: Men stäng din kofta då?!
JAG: Okej då...
Så gjorde jag det sen typ en minut senare så flyger det en äcklig fiskmås över oss o ja ba tänk om den skulle bajs nu o samma sekund hör jag hur det landar fågelbajs på koftan! Och jag skriver! JÄVL ÄCKLIGA FÅGEL. Men som tur va så hade jag Ishaks tjocktröja i min väska så jag tog på mej den haha. Men sen träffade vi Ishak, Jonas och Timon och typ snackade lite o hade chill /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0