ÄNTLIGEN FICK JA DEN!

har precis varit och ätit brunch med Pappa, Åsa och Sebbe. Det va sjukt gött men det va för att dom skulle fira min födelsedag hihi. Haha när ja typ har ätit upp det sista kommer en snubbe som jobbar där med en jätte söt drink till mej o ba grattis på födelsedagen hihi :D. Sen fick jag 1000kr av pappa, 200kr av pelle, 500kr av farmor o farfar, hörlurar av Åsa och efter det stack vi och köpte snyggaste ONEPICE till mej som jag tjatat om så jävla länge!. haha nu sitter jag framför datan me ONEPICE på mej o godis i handen bättre kan det int bli /Bella

Godaste drinket ever

Hörlurarna ja fick av Åsa, sjukt sköna o bästa ljudet

Min älskade ONEPICE hihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0