Svar på frågor av Lollo

AV Saschaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam: Vem är soetaste grabben i Mariaskolan!??!
Svar :
sascha såklart ;)

Av Elinn : Vilken är din favvo choklad smak och finns det nån person (typ lärare) som du hatar/avskyr?:
Svar:
Jag gillar att choklad som inte är mörk ;)

Av Håkan : Lollo jag har hört att det börjar hetta tillmellan dig och Svenno - igen :
Svar:
Hahahah de är inte sant och vem har du hört de av ? :s

Av lillellen (eric) : om lollo har 20 kladdkakor, och iza äter upp 19 av de, hur många kladdkakor har lollo kvar då? :
Svar:
Jo jag har en kladdkaka kvar ?!
 
Av Emma : gillar du inte att lägga ut bilder på dej själv ??:
Svar:
Jo jag kan lägga ut mer bilder på mig själv de har blivit lite för min kamera vägrar fungera..

Av Klara : har ni...
pojkvän?
bästavänn(er)??
någon kompis ni saknar?
Någon tid i era liv som ni saknar?:
Svara :
Nej jag har ingen pojkvän. Jag har tre bästavänner de är Ellen, Mickan och Izabella. jag saknar en tjej som heter jennifer som bor här i stockholm men jag har inte träffat henne på år ! Nja inte vad jag kommer på .

// Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0