SVAR PÅ FRÅGOR AV BELLA

AV Natasha: till båda visst e lucas elfström skit snygg! :O
AV Pamela anderson: ja han har jag hörttalas om, den där lucas ska tydligen vara en av världens snyggaste.
SVAR: Haha du är så gullig Lucas, men du blev lite busted på att komentarerna kom efter varann ;)

AV Jesper: Bella varför vill du aldrig träffa mig? :/ <3
SVAR:
Men Jesper, det är klart jag vill träffa dej men du vet att eftersom du bor så långt bort är det ganska svårt och både du och jag är upptagna typ hela tiden :)

AV Saschaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam: Vem är soetaste grabben i Mariaskolan!??!
SVAR:
Jag har varit i den skolan typ två gånger och känner några där och ledsen men ingen i den skolan är snygg...

AV Håkan: hur går det med Timon då?
SVAR: Det går jätte bra :D

AV Lillellen (Eric): om lollo har 20 kladdkakor, och iza äter upp 19 av de, hur många kladdkakor har lollo kvar då?
SVAR:
Haha vafan Ellen ;)... Så tjock är ja inte och äter upp Lollos godis! elr? ;)

AV Emma: gillar du att bestämma?
SVAR:
Haha skön fråga men det är klart jag gillar att bestämma för då får jag som jag vill hihi!

AV Klara: har ni...pojkvän? bästavänn(er)? någon kompis ni saknar? Någon tid i era liv som ni saknar?
SVAR:
Jag har pojkvän och vi har varit tsm en vecka idag. Mina bästa vänner är såklart Lovisa, William och Elin. Saknar ingen, jag har dom jag behöver. Jag saknar verkligen många stunder men det kommer mera lyckliga stunder i livet så det är bara att blicka framåt!.

Tack för komentarerna, dethär va dom som va till mej sen kommer Lovisa svara på sina komentarer hoppas att ni fick ett bra svar :) /Bella


Kommentarer
Postat av: ellen

det var inte jag som kommenterade :O (hej jag tror jag är den enda som heter ellen) HAHAHAHah

2011-03-19 @ 00:07:59
URL: http://myeyesonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0