BELLA DISSAR


OTROHET!, det är nog en av dom värsta sakerna som kan hända i ett förhållande. Någon är otrogen är så respektlöst få att det inte är sant. Ja, jag är i ett förhållande men det har verkligen ingenting med dethär att göra jag litar på min kille till 100% och vet att han aldrig skulle göra någonting dumt. Jag skulle aldrig heller vara otrogen det är bara onödigt varför inte bara göra slut med den man är ihop med om man hellre vill hålla på med någon annan eller om man vill hålla på med flera då behöver man ju inte ha ett förhållande med någon men då behöver man inte heller behöva få någon att tro att man gillar den personen även fast man inte gör det.

USSH TILL OTROHET!/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0