-.-

Hata är ett starkt ord men det är vad jag känner till dig du är nog mest äckligaste människa jag vet om. Jag borde ha någon kärlek till dej med det är tomt. 
Inte hur jag än försöker är jag tillräklig.
- Lovisa hållkäften jag orkar inte höra dej!
- Lovisa tror du verkligen någon bryr sig om dej?!
- Lovisa du är du är liten och förkännar inte något!
- Lovisa jag gillar inte dej och jag tror ingen heller gör det!
Vad är det där jo det är ord jag får höra av dej varje gång jag är i din närhet. Blir jag glad av det nej jag blir ledsen ja det blir jag faktiskt det eftersom jag hör det av min bror varje dag hela tiden och vad ska jag tro?
Okej vi behöver inte vara nära men jag borde ju kunna våga prata med dej utan att vara rädd att bli krängt ! jag har alltid varit glad för din skull när något kul händer för dej men någon gång kan du väl säga bra Lovisa de gjorde du bra eller något sånt?! Du förkännar igentligen inte min respekt men jag vill ju ha en bror som jag kan lita på och som skyddar mig men det är det sista du skulle göra!
Jag hatar faktist dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0