Söt bild på mej o Lovisa fisa


Onsdag:

De va sista dagen innan vi blev ''lite' lediga. Stack in till stan och träffade Lovisa o William. Efter det träffade jag Timon, vi stack till centrum o myste. Det är så sjukt mysigt att ha pojkvän men iallafall vi hyrde film och köpe godis så blev det myskväll.

Torsdag: Vi vaknade runt 12 och typ gick upp runt 13. Tog det lungt o fixade oss sen stack vi in till stan, jag träffade Mollie och Timon stack o träffade Emma, Adam o några andra. Ja o Mollie gick runt lite i affärer sen stack vi till Timon o dom andra som spelade fotboll så vi låg o sov lite o solen. På kvällen va vi vid erikstalls o tog de lungt.

Idag: Bebis sov hos mej på Onsdag till idag så jag fick vakna med honom imorse också. Det är nog en av dom mysigaste sakerna att vakna upp med den man älskar. Men vi tog de lungt imorse men sen stack han hem och nu är han påväg till England. Jag mår sjukt dårligt. Jag har haft ont i min hals sen i onsdags morse, är snorig och har så jävla hes röst och nu ska bebis vara borta till nästa Onsdag. Jag kommer förmodligten inte få träffa honom när han kommer hem för nästa onsdag ska jag äta på resturang för bästa fyller år då.

Nu: Ska städa lägenheten nu ocg ducha för blir snart hämtad av mami, vi ska först titta lite på Sebbes match sen får ni läsa om vart jag ska. Skriver de sen, stay update /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0