Fy fan vad härligt !!

Idag har det vatit skiit nice väder :D
dagen börja med att pappa väkte mej vid 8 för att ta upp näten som vi la dan innan efter två timmar på havet kommer vi hem med 4 gäddor, 3 abborar, 1 plattfisk och 4 andra fiskar som jag inte  vet vad dom heter. när jag kom hem la jag mej och stekte i solen på balkongen typ två timmar sen gick ja och stekte på bryggan i en timme så nu har jag en fin färg (host host). sen va det dags att vattna alla jäkla blommor oich odlingar så gick runt och vattna en halv timme sen lunch och glass och mer fiskande och facebook och nu bloggar jag bilder kommer sen // lollo


härlig mongo bild på oss (mej o bella)


Kommentarer
Postat av: sara

snygg design :D

2011-06-03 @ 20:14:56
URL: http://myckett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0