Börjar på riktigt /Bella


Igår:
Först kom älsklingen hem till mej och vi myste sen när han skulle hem stack ja till Centrum o träffade Fiddeli, det slutade med att vi träffade Vincent och Jacob vid vattnet fett tråk för jag fick damp på Vincent som vanligt. Juste förvånande så pluggade jag knas me mycket igår eftersom ja va hemma från skolan.

Idag: Efter skolan drog jag in till stan och träffade Lovisa snackade lite o så medans jag väntade på Elin, de va sjukt länge sen ja va med henne. Vi sprang runt i stan o letade bikinis och klänning men ingenting till mej. Sen skulle Elin på träning så jag träffade Jonas, Ishak, Henrik, Abbe och Simon vi stack till Erikstal och skulle typ gå igenom en skit läbbig så jag och Henke som typ hållde på att pissa på oss gick ut, satte oss utanför snackade lite o väntade på dom andra.

Jag vet att jag inte har bloggat men ska ska verkligen försöka nu men de blir svårt eftersom de blir sommarlov -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0