behöver inget solarium för att bli brun


Det blir enköping för mej till imorn också, det blir inget överaskningsfest till Alma förlåt men jag orkar verkligen inte och jag känner redan nu att jag inte kommer palla. Fett trött efter igår, ja o Mickan va hemma hos hennes kille med massa andra asså det va ju sjukt nice förutom att Tom facerapade alla hela tiden. Ja o mickan skulle igentligen sova där men sen började ja typ bråka lite me en kille där så jag pallade inte och varken Mickan eller Max lät mej gå hem själv så Mickan och jag kom hem typ 4 inatt.
Vi vaknade runt 11 imorse av mami för hon ska snart köra oss till ett nicec bad så man får lite färg som igår, men de kommer vara några där som -.- aaa... Byebye /Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0