Ja..

Ja vad kan jag säga om dagens träning elr jo de finns tt ord för de och de är SÄMSTA eftersom min och Bellas tränare Henke envisade sig om att vi skulle ha teori om hur man stretcha asså de va bara jag bella och olivia som fick den lilla undervisningen.. men dom andra får den någon annan gång men jag va jätte taggad på träning så kommer Henke och förstör allt !!!
Idag hade vi någon jävla sak för 7:orna men eftersom de skulle vara så pinsamt att göra rörelseerna (De va några mesar i 7an som stog i ett hörn och fnittra) så blev jag nog mest sur då också..
Okej något bra idag va att jag ägde på so provet och jo de ville alla veta puss puss på er alla
      // Lollo
         
HAH
jag man får ju bjuda på sig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0