HEMLIGHET!... SCHH!....


Jag har en liten hemlighet som jag har tängt på ett tag, jag har varit ihop med ett antal killar och så, jag har alltid trott omg ja är kär, han är speciell eller nått. Men sanningen är, jag har aldrig haft ett seriöst förhållande (enligt mej iallafall) och jag har aldrig varit KÄR i någon på riktigt, det är sjukt. Jag vet inte vad det är med mej men jag ska ta Astrids råd och sluta leta efter killar och låta dom komma till mej för det är alltid då man hittar den bästa. Nu har jag även kommit på att jag ska sluta hålla på me så mycket killar, eller visst jag kommer fortfarande träffa killar och så för jag älskar att ha killkompisar men inte träffas och typ kanske va på G och så om jag verkligen inte känner någonting speciellt.

En annan liten hemlighet är att jag ALDRIG har sagt till en kille ''jag älskar dej'' för jag har jätt svårt för dom orden. Eller jo jag säger alltid det till William eftersom han är en av mina bästa kompisar men inte till någon på kärlekssättet. Jag vet ej vad som är det svåra men jag har aldrig kännt att det är nått jag vill säga eftersom jag inte känner så för en kille och varför luga och säga det om man inte ''älskar den''? ONÖDIGT. Säger bara en sak, dom som känner mej tillräckligt vet att jag inte säger det till killar (förutom kompisar) och om jag säger det till en kille så ska den känna sej speciell eftersom då är jag sjukt kär och då är den nått extra.

En tredje och sista hemlighet är att jag har sjukt stora måsten på killar, jag är sjukt dryg mot killar om man säger såhär. Killen får inte vara för smal, det är äckligt, killen får inte vara tjock?, hallå jag vill inte va tsm med en tjock kille?. Killen får inte vara TÖNT hallå jag vill inte gå runt me nån tönt då skulle jag måbba han!. Killen får inte leka för mycket och tro att han kan göra vad han vill med mej och tro att jag alltid kommer släpa efter honom eftersom jag är den jag är skulle jag lämna honom direkt om han PLAYAR mej!. Killen MÅSTE ha mycket (överdrivet) med muskler det är så sjukt snyggt!. Han måste ha personlighet och måste kunna visa det!. Han måste vara lång, inte lite lång om han är typ 185 är det bara ett sjukt pluss!. Jag är sjukt svår för mörka killar eller typ italjenare är sjuukt snyggt men svarta människor klarar jag nästan inte av, ledsen. Men asså jag har mycket mera som måste vara ett måste, asså om ni fattar är jag sjukt utseende fixerad men jag är den jag är och jag skäms inte så enkelt är det!. :* //Bella


Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra idag? :)

2011-02-23 @ 11:55:00
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0