Fläsk!

sry för dårlig uppdatering men ni har ju Bella !
Jag hatar pendeltågen eftresom dom aldrig kan komma i tid så nu fick jag stå och vänta i 1 facking timme i kylan på tågen och de gillas inte. men jag kom iaf hem och jag tror mina ben är förfrysta..
jag har ett stort problem och de är att jag äter Godis och onyttigt hela tiden och jag har problem att sluta för om jag inte slutar kommer jag sluta så här

och de är ju de sista jag vill för då kommer jag inte klara av handbollen...
Ellen har sagt att jag köper sakerna för jag har pengar med mig till skolan inte för att jag är sugen elr beroende så jag har börjat att sluta ha pengar med mig, men då lånar jag pengar istället !!
har ni några tips så skriv dom gärna :D
//Lollo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0