Film tips !

Jag älskar att kolla på film och jag är grym på att bedömma filmer så här kommer lite tips:


Littele miss sunshine den är ganska rolig eftersom tjejens dans i slutet är så jävla skön ja och resten av filmen också.

Deja vu den här filmen är spännande och rolig och intressant åhhnu vill jag se den igen !

Forrest Gump är en klassisk film som nästan all har sett den är ganska lng men den är suuper !

Van diemen´s land den är väldigt läskig och ganska  blodig!

Scary movie 1 och 2 tycker jag också om dom är roliga och knasiga?


I rymden finns inga kanslor här är så jävla bra den måste ni se!!

Hip hip hora den är ganska hemsk men också bra !

Dom där filmerna är värda att se! // lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0