SVAR PÅ KOMENTAR

AV ANONYM:
Jo jag känner dig mer än vad du tror bella. haha du vet vem jag är .. :) Alltså det är bara synd för allt du berättar till mig varje dag , är horigt. álltså vill inte såra dig , men usch, skamm. och a du knullar med allt och alla , eller juste du har aldriig knullat tssssss.o
och jo jag vågar skriva mitt namn. fast jag gör det inte för då kommer jag skämma ut dig för allt och alla som läser din blogg. du skulle aldrig tro att jag skulle skriva nåt sånt, men tillbaka till verkligheten säger inte vem jag är vill inte såra dig heller , och om jag säger vem jag är så kommer vi förmodligen bråkah och jag vill inte att du ska sluta beräättah dina hemlisar till mig :). för att jag vill tyvär få ut info om dig så jag senare kan sprida det till everone , puss min elskling

SVAR BELLA:
Skriv vem du 'är din f***A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0