MORE

Hey babes!.. Sorry för den dåliga uppdateringen! Men har haft det helt awesome....

Fredags stack ja hem efter skolan för att fixa mej för att senare träffa älsklingen, han sov hos mej. Vi låg i sången till klockan typ två på lördagen och sen stack han hem o jag på match. Vi spelade mot Årstas elit lag och fölorade bara med en boll och det är bra!. Stack hem och hade jätte brottom när ja skulle fixa mej så ja duchade sen hämtade pappa mej så fixade ja mej hemma hos honom. När ja va klar så ringde Rasmus så då hade vi sällskap hem till Hannah för där va de filmkväll. Vi va typ 13pers och de av awesome förutom att vi tittade på två skräckfilmer!. Första va typ DRAG ME TO HELL, men ja såg inte hela eftersom ja o Rasmus kom lite senare. Sen tittade vi på THE GRODSH, men tittade typ inte för ja, Lucas och Rasmus satt under täcket och pratade för vi vågade inte titta. Efter filmen satt vi o snackade lite, jag plattade rasmus krull och sen typ klockan 1 så stack jag, Agnes Lucas och Rasmus hem. Eller typ alla stack då men vi fyra gick tsm. Jag skulle igentligen åka hem men det vågade jag inte efter filmerna så jag sov hemma hos Agnes!.

Lucas spelar gitarr för Agnes

VAKERT!
/BELLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0