FICK ENTLIGEN DATA!

Okej, jag håller på att dö ut här!, det är ÖDE. Nu är typ ända gången jag får en data och jag kommer typ bara kunna vara inne i 10min till men jag va bara tvungen att blogga. Min mobil-tekning är typ borta så jag kan inte ta emot sms, inte skicka sms, ingen kan ringa mej och jag kan inte ringa någon, eller jo bara dom som bor i Enköping. Men jag har fått lite saker nu när jag är här och det kommer ut bilder på imorn för imorn kommer jag hem och det två första sakerna jag ska göra är att träffa min älskade underbaraste pojkvän som jag saknar sjukt mycket och en annan sak som jag ej kan skriva på bloggen för det finns vissa som läser bloggen som ej får veta vad det är. Men nu måste ja sticka för chatten på fb är FULL!. /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0