BELLA HISSAR OCH DISSAR



Bögar!, dom är så underbart söta. Det finns killar som säger ba nej va äcklig lalala, men nej det är så jävla gulligt. Sen har dom oftast så underbart snygg klädstil. Jag skulle nog aldrig banga på att ha en bög kompis och inte en kille som bästa kompis som inte är bög men man ändå kan prata med för det har jag redan. Jag skulle vilja ha en RIKTIG bög kompis som tänder på killar, som jag kan gå inne i stan med och shoppa med fatta vad underbart! Det är en klar hissning!

Brudar som tror dom kan få allt och alla! det är bara äckligt och irriterande. Tjejer som lossas om t.ex sitt liv är bara patetiskt, man lever bara en gång och varför ska man förstöra det genom att leva i en lögn. Jag dissar också dethär för jag vet några st som har varit mina kompisar som left i en lögn och en av mina gamla närmaste kompisar gjorde det och tack vare att hon gjorde det så pratar vi inte längre. Om jag ser henne på stan tittar jag inte ens jag känner henne inte jag kände den hon lossades vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0